Sunday, February 1, 2009

Hari Minggu Yall~

Hari minggu hari untuk kita semua berehat~ hahahah yeah! aku gunakan sepenuhnya hari mgu utk berehat... sungguh indah... rumah senyap sunyi.. bleh tido lama2... tapi ada je benda2 bising yg buatkan aku tersedar... sgt potong.. haih.. nasib baik bleh tido balik, sebab apa umah kosong? sebab parents aku blk kg ada kenduri tahlil, aku tak follow sebab menjangkakan akan perform hari ni.. tapi silap plak.. hari isnin.. so esok la kan.. di IB, dtg yall~ hahaha dah bangun, mandi, kemas umah sket, bla bla bla siap2 pegi balik s.alam... tujuan aku balik umah sebab nak amik duit ngan amik gitar...tapi~ malangnya aku terlupa bwk gitar sebabnya konfiden taknak bwk brg byk2.. last2 benda yg penting lupa bwk, jadi terpaksa la esok sebelum ke IB blk umah dulu amik gitar, dgn tali baru tak pasang lagi, pastu ngan jem esok pagi, so semoga berjaya la ye~ smpi s.alam trus ke umah kech, tgk scoot dia ngan shafiq takde, bal aku dah msg awal2 kata kuar.. aku pusing DE, pheww... dirg ada.. nasib baik.. lepak trus.. mkn skali sebab lapar.. maklum la bujang kat umah takde makanan, nak masak pun tak reti.. nak makan kat area umah takde geng.. hari yg tenang, tak serabut.. hahah kira makan tu termasuk breakfast. lunch ngan dinner la.. kita gelarkan ia "breluner" hahah, time lepak tu dak2 band asboon ada skali, so borak2 la plan akan datang... pastu aiman ngan achap asboon dtg umah, memperdengarkan hasil rakaman lagu dirg.. gempak beb! korang kena check band ni.. myspace dirg ada.. search je "asboon" pastu aku lawan aiman game bola... buat pertama kalinya aku rasa feel kalah berturut2.. 4 game beb! deng~ pastu aku prektis ngan kech ngan bal... mmg main redah je la kali ni.. hahha pastu bal ajak makan, aku ngan kech tgk je dia makan~ so dah blk umah, smbg lagi main game.. hahah itu je la pun aktiviti kat sini selain prektis or on9... skang aku tgh on9 la update blog~ so see yall later ya~ daaaa

Yeah~

0 luahan rasa:

Blog Archive