Monday, June 8, 2009

BLOOD: THE LAST VAMPIRE

tq N 4 da ticket~ ;-)

7.19p.m -

ok nak gi tgk mlm ni... byeeeeeeee... blk kang update

9.30p.m

'Saya' vs Onigen, wuuu dedua cute tapi lawan sesama sendiri, dedua tu anak beranak, 'saya' tu anak kepada Onigen yg telah bermain bersama manusia. Cita byk tikam2 org pakai pedang samurai, darah warna coklat2, mcm coklat cair, rupa bentuk setan yg menggunakan komputer, yg tak la berapa nak real sgt. ntah ar senang cite aku tak paham la cite ni. sapa kaki games tau la kut. aku bukan kaki game, aku kaki pompuan

12.59a.m

Sampai umah, hahaha

3.00a.m

angel hair bebeh~! rebus angel hair + goreng hotdog + telur + sos spagetti = makan! haha


harap2 esok setel smua benda, Amin...

2 luahan rasa:

Diza Ramli said...

best ke tak wei cite tue?

Amar Hafizi said...

best~ awek comel.. hahhaa

Blog Archive