Sunday, November 22, 2009

Hujan

  • aizu call pukul 1100 lebih, aku jawab dlm keadaan tak sedar, tapi konfiden.
  • sambung tidur... bgn blk dalam pukul 1300. itu pun duduk kat kerusi, smbg tidur secara duduk
  • 1300 lebih aizu msg baru gerak. sebelum tu dia kata gerak pukul 1230 atau pukul 1300 sbb nak jalan2 klcc. nasib dia lmbt, aku pun bleh la berlengganglenggok
  • pukul 1400 keluar rumah. pegi KL live, nak tgk Konsert Hujan anjuran Harosa Ent. ceeeeeyy. siap sebut nama penganjur. hahaha
  • smpi dlm 1430. aku parking rm3. aizu parking rm4. kesimpulannya. aku kena menapak hampir 300 meter, sedangkan aizu kena menapak 30 meter. berbeza bukan nilai rm1
  • pujuk hati "takpe~ exercise sket...."
  • 1445 berada di ruang legar Live Centre. Umat ramai. aku turun naik sekali sebab salah pegi kaunter nak amik tiket early bird. yg 2nd aku naik eksekelaklektalator (tak reti eja) ada budak bleh berdiri ngam2 kat hujung eksekelaklektalator (skali lagi tak reti eja) aku dah panik. terus rempuh. sambil mulut ckp "sorry" baru la Kuala Lumpur. sepatutnya aku ckp maaf. lebih sopan.
  • dah amik tiket, turun balik lepak ngan aizu&zhaf. smbl menikmati punggung2 dan buahdada wanita.
  • Aizu&Zhaf dgn e71, aku dgn e63, tapi takpe. kami masih dlm kategori yg sama. sebab situ takyah guna gps. (okeh dah mengarut)
  • start masuk 1530, sepatutnya 1500. tapi benda2 ni biasa. heeee
  • first band the D.I.A ... apa kena dgn gitar bro... ;-) dua lagu je...
  • lepas tu Couple. Semua org kenal kut. dirg Menyanyi-Bersama.
  • Lepas tu Hujan. oh lupa! MC dia Yasmin Hani.. auwww :D dia twit gmbr~ hahaha, gila la penangan Twit
  • Hujan Perform smpi 1830, ada monoloque, persalinan baju sekali Noh tukar gitar sekali, Ag tukar-tukar byk kali. ada 3 gitar.
  • Last Skali lagu Ludah Amerika. dirg pas gitar, bass ngan drum kat tech dirg. lepas tu dirg BodySurf.
  • abih aku blk la. apa lagi. terpaksa menapak 300 meter lagi.
  • hasilnya... aku follow YasminHani kat twitter. hahaha! cute!
  • aku singgah galerigitar melawat tempat keje lama aku. hahaha
  • lepas tu lepak makan satay station kat kg pandan.
  • nak tgk gmbr kat sini http://nik-aizu.blogspot.com/
  • GRACIAS!

2 luahan rasa:

Unknown said...

gle xleh blah ayat punggung and buah dada wanita, tapis skit, blog ko dh lama ramai calon calon spm ahaha..
legging hitam, baju putih dan beg tangan leopard ahaha

Amar Hafizi said...

hahha, takpe. lepas ni dirg dah abih spm! hahaha. straight to the point. hihihi

Blog Archive