Sunday, December 27, 2009

Siri yang ke Sembilan

  • aku sampai 3.30
  • jumpa kech
  • masuk2 je emcee perkenalkan fortywinks. jadi aku tak terlepas tgk adam bersama keytarnya
  • adam enjoy. 10 org di atas stage pun enjoy.aku kat bwh pun enjoy sebab sound besh
  • lepas tu anhonestmistake. sound tak berapa nak ok. house bleh terpadam kejap. so dgr sound atas stage je.
  • aku merayau2. hujan renyai2. aku maintain merayau. sekali hujan lebat. aku pegang banner.
  • 4 budak2 utara tumpang duk bawah banner. lepas tu dirg tinggalkan aku sebab ada bukak khemah.
  • setel hujan. aku pegi kat kereta yg aku rasa jarak dia 1km. pegi tukar baju+sluar. bwk sweater skali.
  • jumpa ayam. berserta crew2 yg lain. lepak bawah khemah. nak kemana2 tak bleh sebab hujan.
  • lepak je smpi setel hujan. band band aku terlepas. setiap band 2 lagu. mana nak puas?
  • aku beli mineral dan burger. lepas bunkface abih aku beli ketiak ayam.
  • pastu aku balik. kepenatan.
  • tahun depan aku rasa nak bawak baju hujan. takpun pakai siap2 dari rumah. hehehe
Gracias


LabRat.unstoppable kut tajuk lagu dia

0 luahan rasa:

Blog Archive