Tuesday, May 31, 2011

fakta 2011 =)

a)Manchester United 1)Charity Shield, 2) EPL champions 3)Champions League runner up 4) EPL top scorer (golden boot)
b) Chelsea 0 n coach sacked C) Arsenal 0 n needs new players D) Liverpool 0 n no european football next year:)

Sunday, May 29, 2011

belia ke?


Haaaa, itu yg kita tak tau... :D






















Tuesday, May 24, 2011

can't stop!

s
ok Good Night Lovers! get ready guys!

Monday, May 23, 2011

mls nak bagi title... tgk gambar je la.. heheh

CHAMP19Ns
=)

Sabtu di Batu Pahat Yall!







dah tak sehat, gatai nak join smpi pagi buta. smpi petang tu takpe la jgk kan. tapi come on... benda bukan slalu jadi bestfriends kawen kut! dr tengahari bwk ke 2 pagi, pengantin pun lepak skali henjoy! kesudahannya, wa takde suara... batuk+asthma. please forgive me. ewahh ayat tacing. hahah

Ini Hari Utk Mama! :D

video
di sebabkan wa baru aktif nak blog2 ni... maka lambat la update video ni
khas utk mama wa! selamat hari ibu! =)

Hari Wesak @ Sg Tekala!


hahaa ni wa rasa dah mcm artis! meletsss!



Hari isnin ponteng keje, amik aunty kat klia baru blk umrah, tapi pagi tu pi buat passport... ptg2 bdk ni msg nak gi sg tekala... apa laaagiii.. konon2 tak pegi. tapi sebenarnya nak pegi. hahaha choihhh! :D

Got Neo? hehehe

memperkenalkan.... heeee =)

Blog Archive