Thursday, February 12, 2009

Bakal...

Yo! hehehe, kembali berjumpa~ hari ni lepak umah seharian.. tido~ caj tenaga.. hahaha, tapi mlm ada aktiviti~ iaitu.... turun ke damansara! yeah~ bkn dating or so wuteva seperti yg korang pikir2kan.. konon2nya aku hangat bercinta la.. hahah come on~ kita buat mcm biasa ok... tujuan ke s.alam menjenguk tempat bakal aku bekerja~ yeah.. jaga studio.. ok la tu, dari tak watpe.. dapat jugak duit, yg penting halal~ tmpt aku keja ni, nama dia Hotstuff Studio, logo dia aku design weih! hahaha bangga siut, hasil rekaan aku tersergam dan terpampang tinggi di atas bangunan, tinggi seperti cita2ku.. hihi, tmpt dia terletak kat area blakang2 Sri Pentas.. kalo ada Mobil tu kire dah dkt sgt la, kawasan baru, tapi ramai jugak orang, so sapa nak jamming dipersilakan, Studio A utk rm40 dan studio B utk rm30, standard la kan kawasan damansara, hahaha bg aku mahal la, tapi maybe dirg ada sebab tersendiri letak harga tu~ so Doakan kejayaan aku bekerja di sana ;)

Yeah!


Jamming @ sec 19 shah alam

My Boss GT-8 (sapa tak tau google~ ahaha)
bdak tak reti duk diam~ hahah

Kech+Yus(oh ya.. yus gitaris baru sorga ;)

Kech+ayam

ari Rabu mlm jammin 4 org je... kech nyanyi, huhuh bal ada prektis lain, shafiq kena amik gf dia kat Istana Budaya sebab takde transport, so sapa2 yg pegi PGL tu, kalo dgr koir2 tu, ada la tu suara gf Shafiq~ Dayang namanya~ huhuh, Gmbr Dy amik.. tapi dpt sket je.. sebabnya bateri abih.. duh~

Yeah skali lagi! hahaha

0 luahan rasa:

Blog Archive