Saturday, July 18, 2009

Bon Jovi Di Bon Odori

Bon Odori Shah Alam 2009

Dari LensaPerusak I (ye aizu, aku tau, baju tu utk aku) hahah

Dari LensaPerusak II (aqqa,fawa,rxu,khairil,aizu,yaya sakan menari!)

Dari LensaPerusak III

Dari LensaPerusak IV

!?

Aku la! sapa lagi! hahaha

Shafiq,Pae,Dy,Dayang

Dy,Ika,Bal,Pae

Rxu,Aqqa,Fawa,Dy

Haha! gempak kan tajuk? mustahil la kalo Bon jovi nak dtg Shah Alam join Bon Odori, Baik di pegi kat jepun, lagi gempak~ auwww~ haha kali ni byk Bon yg ada... Bon dari Usj, S.alam, Kg Pandan, dan desa gombak... Bon yg dimaksudkan... ialah Bon Tort! hahaha. Ok kembali kepada cerita asal, Bon Odori ni telah di sebut byk kali oleh Aizu, maka dengan semangat tak penah peginya, aku pun pegi la join acara ni, bergerak dari umah pukul 5.30! setelah berjanji dengan aizu akan bergerak pukul 5, maafkan hamba, hamba menghadap BigBoss, so jadi lambat sket... hihih pegi amik dy, then teruskan perjalanan ke s.alam, dah smpi s.alam. pegi amik Shafiq&Dayang yg mana, dia dah pesan awal2, sehari sebelum, "kalo kau pegi amik aku kat umah bleh?" so aku pun amik la... dah smpi tempat yg nak di tuju, di jadikan cerita... kereta parking kat tepi jalan mmg bersepah, kalo MBSA nak saman pun, aku rasa tak ckp surat saman, siap kena fotostat utk saman, hahaha off course la takde acara saman menyaman, gila apa...

Setelah jumpa parking yg agak2 selamat, iaitu antara Bas dan Kereta di tepi BusStop, HAHA! aku pun berjalan kaki 4 org, aku dy shafiq ngan dayang, berbekalkan kepenatan bermain futsal dua jam malam sebelumnya, dan tido selama 5 jam, maka sebaaaaaaaaattttt je! hahaha jauh pun jauh, excited punya pasal, plus kena potpetpotpet, ergh~! ouh ya, smpi dlm 6 lebeh camtu. Sebelum masuk tgk dari luar, Mak aiH! ramai gila umat, ternampak swimming pool, mcm nak berenang je! hahah sebab panas! ok dah masuk, amik kipas, berlegar, cari pae, jumpa bal cari makanan tapi tak dpt beli sebab ramai org, masuk balik arena, tgk kawan2 menari, amik gmbr, bla bla bla~! ouh ya sebelum tu ada jumpaaa... Fawa, Aqqa, dan Rxu! tak tau la nama dirg ni betul ke tak.. aku main taip je.. haha memula dy ckp, "napa budak ni tunjuk2 ni, kenal ke?" hahaha then aku pusing, pastu mcm blur kejap, ni awek comel mana la plak ni.. aduih, kantoi la ni kang ngan dy~ :P hahaha pastuuuuuuuuuuu dirg bleh ckp~!!! ,"ni Dy kan?" shaitttt!!! aku igt dirg lagi mengenali aku, hahah rupa2nya Sue lagi byk bercerita tentang Dy, hampa! trus taknak bergmbr, walaupun dah di offer oleh Dy, (aiceh, padahal segan, ala... lagipun, kalo amik gmbr kang, Rxu tak tido mlm plak, bak kata Sue) hahaha kidding! apa2 pun dirg ok la~ friendly, n we shud lepak2 together la nanti kan~ ngna dy ngan sue smua! ok tak? ;D

Ok pas dah puas menari, amik gmbr, amik video, bla bla bla, kitrg pun chow utk makan kat Pak li sek 7, menu mcm biasa la.. nasi lemak ketiak ayam! auw... hahaha, ouh ya sebelum nak gi tu, Khairil offer la naik kete dir, supaya dia bleh anta kat kete aku yg jauhhhhhhhhhh tu... skali, jalan punya jalan, melepasi 3 kubur, ternyata! kete khairil lagi jauh! hahaha kalo aku amik wuduk, dan berjalan ke masjid, mesti byk pahala dpt, haha dan keputusan pun di buat, naik kete khairil trus ke Pakli! kat sana makan2 borak2 mcm biasa la kan, pastu chow, maka... haus pun dtg kembali setelah smpi ke kereta~ panas beb! ngan jerebu lagi, tak tau la ade ke tak tadi, aku anggap ada je la, aku ngan dy pun singgah la Big Mug kejap nak minum air smbl tgk APM, sempat la tgk nidji~ hahaha pastu kami pun pulang ke rumah... ahhhhh bosan la kan cite aku ni.. -__-"



5 luahan rasa:

PFZ said...

lepak? ok jew :p
ey next year pg lagi taw.
best best :)

Amar Hafizi said...

err... next year? huhuhu tgk dulu! kalo habuk takde! hahaha kali ni nak make sure dtg awal. nak beli makanan jipun! ahahaha

Anonymous said...

apsal x park je dlm JVC tu.

Munzir CK said...

hahahah...
gile jauh parking!
amar next time cari kimono?
ahahahaha sexy uuuuu

Amar Hafizi said...

heylo adam! siapa ya anda? hahah jvc ke kilang lelain ke.. mana la nak tau~ 1st time kut~ hahaha

mmg jauh jay! kimono? err... selipar jepun dah memadai la.. support gak tu... hahah kalo ada event pasal budaya Malaysia, kita pakai kasut gombak!

Blog Archive