Thursday, October 15, 2009

yellow

Heylo Guys, wussup~! byk betul entry2 aku yg korang tak komen kan? bosan eh? hahaha aku pun rasa entry aku membosankan, hahaha ye la main copy paste, lepas tu 4-5 patah perkataan besar2, gila bosan beb! tapi nak buat camne dah takde idea, dan aku rasakan semua org pun takde idea, takpun blog ni sebagai trend.. kalau dulu, banyak gile post sana sini... luahan hati sana, luahan hati sini, gambar, video lagi... skang sekarang ada la jgk yg update, tapi mcm gila hambar, mungkin dirg lagi selesa update kat twitter... aku dpt bygkan kalau kumpul update kat twitter tu dlm sehari, mesti bleh penuhkan blog. tapi tu la. nak tulis blog kan mcm leceh, nak kena on9, login lagi pelbagai semua, twitter kat mana2 pun bleh. pakai sms je~

atau aku saja yg membosankan dalam dunia blog ni?

0 luahan rasa:

Blog Archive