Saturday, December 12, 2009

Jumaat Malam

jumaat mlm hari biasa kami bermonopoly. Sue mcm biasa ajak monopoly. aku on je. tapi aku dah siap sound sue. "u takde buat benda plik2 kan? sebab birthday i hr ahad." dia pun jawab "takde la, mana ada" (ok aku ubah skrip sket. sbb aku pun lupa, hahah) so aku pun berjanji la dgn sue utk bermonopoly bersama carlos, jay dan khyril.

ok.... aku ada byk cerita... sekali aku terigt. terpaksa merahsiakannya di atas sebab2 tertentu. maka. korang teruskan layan gmbr je la... =) oh ya. mlm tu monopoly tak smpi 10 round. aku dpt buat umah. yg lelain pun sama. tapi jay lagi hebat! dpt buat hotel. maka dia juara tak rasmi mlm tu. deng! hahaha

nak layan gmbr sila pegi page ni

Kepada yg wish kat myspace ka, facebook ka, twitter ka, blog ka, friendster ka, sms ka. Ucapan Terimakasih sedalam2nya utk korang semua nak taip nama2 satu2 mcm tahun lepas tak berapa nak syok la. malaih bak kata org kedah. hahaha! and yang wish tu semua insyaAllah aku reply. sbb kat facebook mcm tak kuar ja semua wall. kalo hp aku reply onthespot! ;-)

3 luahan rasa:

Munzir CK said...

weh carlos tu boleh tahan fun jugak eh lepak dengan dia. lepas ni boleh ajak selalu.

Amar Hafizi said...

hahhh pasal carlos la aku terbantut nak menaip! hahaha aku dah taip panjang kutt... skali baru terigt! hahaha

shashazura said...

hui. epi bday!! ko da tua~

Blog Archive