Monday, October 19, 2009

20 dalam 10

Hah! korang tau apa 20 dalam 10? maksud dia hari ke 20 dalam bulan 10, hahaha. takde apa2 yg menarek pun hari ni kerana ianya baru hanya bermula selama 3 jam. wah! dah pukul 3 pagi, mlm kang tak silap aku ada game Piala Malaysia selangor lawan terengganu tak silap, suku akhir, so kalau takde aral melintang atau menegak... aku pi tgk la kut.. tp mak aku suh aku anta dia pi tabung haji kat kelana jaya, makcik aku pi buat haji, ntah sempat ke tak la kan.. harap2 sempat la, takpun pujuk suh gerak awal sket ke. hehehe... oh hari ni mcm ngantuk awal sket, maybe sbb kena bgn awal kut, pi byr apa2 yg patut. so ni dah rasa ngantuk sket... layan tidur pun ok gak ni! heeeee selamat zzzZZZzzzZZZzzz... oh and kepada sesapa yg konvo sem ni... Tahniah di Ucapkan... kepada yg final exam tu, gudluck. semoga mendapat keputusan yg baik. kepada sesapa yg menjalani perkara terbesar dlm hidup pun Gudluck jugak, pendek kata... semua gudluck la, hahahah, tapi hati2... tak semua org akan dpt luck! ;-) kalau yg takde luck tu jangan la bersedih plak. boleh cuba lagi, takpun Tuhan akan prepare benda2 yg lagi LUCK pd masa akan datang ok! selamat semuanya!

4.00 p.m. - bertolak ke kompleks tabung haji, seperti dah dpt mengagak, aku mesti tak dpt tgk bola mlm ni, sebab mak aku tgu smpi makcik aku masuk dlm, iaitu pada pukul 9... -___-" dari pkl 5 lebih kat situ... lemau weh, sebelum nak masuk tu biasa la.. salam2 peluk2 nangis2, ramai plak yg menghantar, adik beradik sebelah pakcik aku... anak2 dirg peluk nangis, aku pun sebak jgk, kalau la aku bleh plok mak ngan ayah aku mcm tu sambil minta maaf kan bagus... mesti terlerai masalah2 yang aku hadapi... tapi tu la.. aku rasa dunia ni penuh dengan misteri.. masa depan yang kita takkan tahu, akan terjadi perkara yang baik ke untuk aku, atau yg sebaliknya.. hehehe.. tapi semuanya ok, no problem la wei! inilah namanya hidup kan. ok chowwww nak mandi. kepala dah kena hujanhujanasid buatan manusia! hehe kan misteri tu... :p

0 luahan rasa:

Blog Archive