Sunday, October 18, 2009

Shah Alam


tepat pukul 12 aku gerak pegi s.alam. bapak la bosannya duk umah, internet lembab nak mampos, pastu baru bgn tido... dari tak tau nak watpe.. aku tepon kech. dia still kat umah shark. pergh! dari petang. sebok merekod pre-pro lagu2 labrat. budak dah dpt pinjam bass baru.. seronok la dia. hahaha aku pun pegi s.alam. ada satu keajaiban berlaku! toll aku kena byr 90sen..? aku pelik. dah turun harga ke? apsal aku taktau weh? slalu aku baca je berita2 ni... tapi kali ni terlepas, hahaha. sampai je sana lepak2.. dirg abih pun pkl 2... jumpa budak2 yg dah lama tak jumpa, mat, shark, pito, yus, pae, bla bla bla... lepas je kul 2... pito bleh ajak jamming2 akustik... pergh... mcm2 lagu kluar beb.. dari aris ariwatan hinggalah ke boy band seperti nsync, bsb, moffats, hanson hahaha memula akustik gitar ngan bass je... lepas tu si yus ngada2 pegi amik percussion, main tibai je pukul.. asal bunyi.. haha, bass, guitar percussion bertukar tgn, aku lynkan je, ikut kan dalam hati " cepat la wei lepak minum! aku lapar ni!?" hahaha last2 smpi pukul 5 lebih baru gerak pegi, aku kech ngan pae, bertiga, sbb yg lain2 mmg duk umah tu.. dirg ada kelas, so kena tido la kan.. aku tibai meggi goreng(lagi) ngan milo ais, kech mkn nasi pepagi tu, pae sekadar roti canai... lepas abih smua aku chow anta kech blk, and baru teringat, sweater aku tertinggal... demn... nak patah blk, takde kunci umah bebudak ni, nak kejut tak smpi hati, jadi aku tinggalkan pesanan kat kech utk amik kan, sbb barang dia pun ada tertingal.. rubiks 5x5 dia.. hahaha benda yg akan selalu buat org2 lain kagum, sbb org lain sebok main 3x3, tapi kita dah melepasi halangan 4x4 dan 5x5 pastu lepas ni kech buat keje gila nak beli megaminx, bg sapa2 yg tak tau megaminx tu. pegi search kat youtube~ ngeh!

6.00 p.m. - aku rasa dunia ni misteri la... hahaha..

rasa mcm nak gitar... tapi mls.. haih... kena angkat amp, effect, cucuk sana, cucuk sini.. ahhh gila malas... sheet!

0 luahan rasa:

Blog Archive